středa 27. dubna 2011

27.4.2011 We run Prague - Nike run Prague

Loni jsem se účastnila nejlepšího závodu v mym životě. Můžete to brát jako klišé, jako cokoliv, ale bylo to tak. Zatím byl nejlepší, ví to můj parťák i skupinka lidí, kteří se mnou běželi, zatím jej nic nepřekonalo :-)! Noční orientační závod Prahou s heslem: Sto věží, sto běžců, jeden závod, jeden vítěz. Až do startu nikdo nevěděl, co nás vlastně čeká. Dostali jsme trička, startovní číslo, protáhli se, a obdrželi info, že musíme posbírat indície, vyřešit tajenku a s ní doběhnout do cíle. Ale to už jsme se řadili k výběhu směrem letenské kyvadlo, kde náš čekala mapa indícií a už to šlo ráz na ráz  - Pražský hrad, Petřínská rozhledna, Kampa, Střelecký ostrov, Tančící dům, Solidní nejistota, Národní divadlo, Můstek, Staroměstské náměstí, Rudolfinum a Malá strana. Běželi jsme, sbírali indície, potkávali jiné běžce, všichni se za námi otáčeli, dokonce i tleskali...a ta úžasná atmosféra večerní Prahy :-)! Podařilo se nám skvěle poskládat trasu, moc jsme nebloudili a byli v první dvacítce. Vyšlo to přibližně na 10 km, ale vzpomínám si, že ani nevím že bych běžela jak mě závod pohltil! Druhý den byla velká párty, kterou jsme však nestihli, jen od fotek člověk lehce záviděl :-). O tomto závodu se mluvilo ještě 14 dní. Věřte tomu nebo ne, pro mě byl zatím nejlepší!


Letos proběhne podobný závod znovu a já jsem se rozhodla jej podpořit. Proč? Protože jsem si jej vyzkoušela a  byl úžasný. Protože 10 km v září zvládne uběhnout každý. Protože jsem soutěživá. Protože dostanu svoje originální super tričko s vlastním mottem které si nadesignuju. Protože běh historickou Prahou je něco nezapomenutelného. Protože pak bude ve Žlutých lázních velká párty a já letos chybět rozhodně nebudu. A neměli byste chybět ani vy!

Žádné komentáře:

Okomentovat