středa 20. dubna 2011

20.4.2011 nemocnice, běh, západ slunce v lese...dnes bylo hezky!

Jednou měsíčně chodím do nemocnice na alergiologii (dnes jsem se stala majorem nemocnice - 4sq, trochu divný pocit...). Loni mi diagnostikovali takové ty obyčejné alergie pyly, trávy, seno... a astma... Občas mě to limituje, ale nic s čím by se nedalo v pohodě žít. Když tam vidím druhé, kterým "opravdu něco je" a především děti - roztomilé, usměvavé, hrající si, pospávající i plakající, bojící se... vždycky si uvědomím, jaké mám štěstí a jak moc si vážím lidí a projektů, kteří dětem (ale nejenom) v jejich situaci pomáhají - třeba Zdravotní klaun nebo i teď nově originální od Kofoly Dobronožky! Při běhu se někdy dusím, ale vím, že můžu zpomalit a bude to lepší, můžu zastavit, odpočnout si, já můžu...  Ale jsou tací, kteří nemůžou... moje dnešní myšlenky tedy patří především jim a všem, kdo pomáhají!


A dneska výjimečně ještě jednu, zapůjčené botičky na běh - obrovské krásky - Nike Free


Žádné komentáře:

Okomentovat