neděle 10. dubna 2011

10.4.2011 neděle začala jako den blbec...

už od rána všechno špatně - špatně se mi spalo a nakonec jsem se vzbudila v 5 a nemohla spát. Četla jsem si - což bylo fajn, jinak moc času není, uklidila kuchyň, nasnídala se a chtěla pracovat, načež se vzbudil muž, tak jsme si povídali a já usnula... o hodinu později už jsme museli dle plánu vyrazit na cesty - vyvoraná je výstižný popis mého stavu a postupně mě "startovaly" různé situace... Abych ten den spravila, řekla jsem si že si udělám radost a vyrazila ke kadeřníkovi - dobarvit odcházející blond, nabrat trochu větru do vlasů... zkrátím to... s prominutím jsem se ještě víc - já to neřeknu -... blond je nesouměrná různobarevná směs čehosi... sestřih je úplně jiný než jsem si vybrala a kadeřnice mě seřvala že mám hrozně zničené vlasy. Nebýt večerního skvělého výběhu s mužem a teď mile zvoleného filmu na nedělní večer - Vratné lahve - stál by dnešek za nic. Takhle to byl nakonec celkem fajn den :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat