středa 13. dubna 2011

13. 4. 2011 Sčítání - kam umístit formuláře, abychom nezapomněli...

na poslední chvíli s komickou scénkou na chatu:
já: zrovna vyplňujeme sčítací formuláře a muž mě málem blbě sečetl :D
kamarád: Doufám, že jako správná skorogeek rodina, TO budete posílat poštou! :) 
já: no právě že jsme neměli pero - nevím, kam se zatoulalo, tak to šlo webem :D
kamarád: Aha, Václav už u vás byl! :) TO musí na twitter! :)
- na Twitteru: Proč vyplňujete #scitani na internetu? Aha, Václav už u vás byl.

Pozn: kauza pero - Václav Klaus se má čile: a) k Chile b) k Peru c) k peru

1 komentář:

  1. Ano, jako správná "skorogeek" rodina jste TO vyplňovali na netu. Ještě, že ten Václav nebyl v Redmondu. Už bychom to #scitani nemohli provádět ani na počítači! :) Jen tak mezi námi, já také #scitani vyplňoval na pc, ale daleko, daleko před Václavovým výletem do Chile. Já si TO aspoň mohl zkusit nanečisto vyplnit propiskou! :)

    OdpovědětVymazat