pondělí 18. dubna 2011

18.4.2011 full-time day :-)

Po ránu poprvé wifi tramvají, pecka :-), na kafíčko do Starbucks, běžecká schůzka nad očekávání zajímavá, honem do práce, po cestě prodavačka v Žabce obdivuje mé naušnice a chce taky jedny vyrobit, pak doplnit materiály, rychle školení do Komárova se zmrzlinou u autobusové zastávky, školní šunkový chlebíček (mám se bát?), sběr suché a zvážené pomerančové a citrónové kůry probíhá v I. patře, vyčerpání...zpět do Prahy, krásně svítí slunce, něco zakousnout na Butovicích, do Dejvic na florbal.schůzku, zase mi umřel mobil, touha pro dnešek domů, ale malá oslava a večeře u Emanuela (můj drahý ho má rád a miluje to jeho "moje babička vždycky říkala..."), Em. celou dobu sedí vedle nás a s někým si povídá, na cestě domů mi drahý přeje na benzínce vše nejlepší, prosím ho, že raději až doma (o ruku mě požádal ve výtahu :-)), před domem se ho ptám co říká na Em. a on mi sdělí, že ho vůbec neviděl, celý večer seděl vedle něj ve vzdálenosti natažené paže, přenádherně svítí měsíc, vytahuju kleštičky na naušnice pro paní z Žabky, odesílám foto, odesílám dnešní report a odesílám sebe do peřin. Zítra minimálně stejně skvěle a intenzivně! Krásný zbytek dne vám všem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat