úterý 31. května 2011

31.5.2011 Jak je to tedy s tím během...

Když něco dělám, snažím se to dělat pořádně nebo to pak za nic nestojí. Dnes tedy bylo avizováno první běžecké školení. Kecky, tričko, trenky - jupííí, konečně budu zase běhat a hlavně se dovím novinky co a jak... Lehce jsem se přepočítala, zatím to byla jen teorie - ale podnětná. Konečně mám trochu ujasněné jak je to s tou tepovkou apod. No nic, vyběhnu zítra a pak ve čtvrtek. Přidejte se, budu ráda za parťáky :-))). Takže kecky a... just do it!

2 komentáře:

  1. Ahoj Martine, jelikož jsem běžec teorií téměř nepolíbený, spousta info pro mě byla nových. Vím, jak si změřit maximální tep a kde přibližně bych se měla pohybovat v tréninkových cyklech, ale spousta info byla nových. Velká spousta, tak jsem za to byla ráda :-)!

    OdpovědětVymazat