středa 11. května 2011

11.5.2011 To se vám to tak jako vymkne z rukou...


Jestli jsem se ráno cítila jako Barney Stinson po maratonu, tak na svůj současný stav nemám slov.


Tento týden se mi nějak lehce vymknul z rukou :D zejména jsem podcenila, že bolest svalů nepřichází druhý den, ale až ten třetí...

Kamarád mě poprosil, jestli bych mu s mýma prográmkama nepřišla změřit trať závodu, který organizuje - prostě osmička, že...no tak jo...přijela jsem do Hostivaře k Lidlu a říká že okruh jsou 4 km...díky Bohu že to není víc... stáhla jsem si další dva prográmky, tedy celkem 4 + fungl nový Nike senzor - nevím, kdy to budu všechno porovnávat... a během té krásné čtyřky se dozvěděla, že chlapi běží dva okruhy a hned mi došlo jak to je s tou osmičkou. Trať super, zvlněná, lesem, sem tam kopec i zkopec :-). Místy to byl ale boj a závěr osmičky byl nakrev... nevinná otázka, jestli mám ještě čas a čas jsem měla, ale nedošlo mi kam tím míří...prý proběhnout ještě jednou a nafotit kde jsou kilometry...no tak to už bylo maso... to už byl krajně indiánský běh...

poté jsem byla odvezena na Háje a myslela si že jedním busem za 30 min. přímo před barák, paráááda. Přijel, nastoupím, čtu si, jedu, D1...wtf...jižní spojka...wtf kde to jsem...co to je za číslo busu, kam to jedu...Smích-off...tak na bus zpět, přestup na tramvaj a pak domů...
Běh mě zboural, ale cesta domů mě hrozně pobavila... tak zítra again a zítra nejvíc společné poběháníčko výletním tempem na které se celý týden těším - 18:30 Výtoň - Braník a kdo bude chtít tak z5. Jste zváni ;-)!

4 komentáře:

  1. ano, ano, ano, něco takového. Fakt jsem byla hrozně unavená, sedla jsem si, vzala rozečtenou knížku že jen za 30 min. vystoupím... Byl to neuvěřitelný večer, ale v podstatě neuvěřitelně krásný :-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsi jela mou oblíbenou 125 :-D Určitě jsi do ní nasedla podvědomě, když jsem o ní včera psal...;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mamufe, to by ale mohlo být ono, tvůj článek jsem totiž četla :-))) tak ty mě teda máš na svědomí, už tomu rozumím :-)))

    OdpovědětVymazat