pondělí 20. července 2015

Bramborový Run Tour Liberec 18.7.2015

Po týdnu: cca 40 těžkejch km (dráha/tempo), 100 km na kole se mi do Liberce (5 km/280 m převýšení) vůbec nechtělo (omg, kdyby to byla alespoň placka). Navíc den kdy se dělaly bublinky na asfaltu už od ranních hodin. Rozsekli jsme to na poslední chvíli - jedeme na výlet a na místě uvidíme. Ale já se po cestě začala těšit. Hned po příchodu jsem se zlila vodou od hlavy k patě, šla si vyzvednout číslo, rozklusat se (...jak jen tyhle klacíky rozhejbu, aby někam běžely, co tady dělám, co se takhle vrátit za mužem do hospůdky na Tour...), ještě dvakrát se zleju vodou a jdu do startovního koridoru tak 20 m od startovní brány neb se cítím jak troska :D.


Ale už se startuje, vybíhám, nebaví mě motat se mezi lidmi, tak to trochu víc rozbíhám a hledám si místo. Rychlý seběh, ale pak jeden dlouhý hnusák táhlák...ale já pořád předbíhám. Co to je? Nemám pocit, že bych se nějak rvala, ale není to žádná tragédie. Nahoře je zase moc lidí, což mne nebaví, tak předbíhám a z kopce to miluju. Tak si to svištím o 106. Dole mi řeknou, že jsem 4...heh, cože? Slečnu přede mnou vidím v zatáče, tak do toho zkouším šlapat, ale nemám pocit, že bych ukrajovala její náskok. Přesto se rvu. Vidím ji ještě v posledním stoupání, ale to už je jen kousek do cíle. Tak si říkám, že ji třeba urvu alespoň na čistý čas a melu z posledního do poslední chvíle (zde by měl můj trenér na techniku běhu unikátní vzorek jak vypadá vovranej běžec a jak se to nemá dělat + kde jsou ty časy kdy se člověk na cílové fotce usmíval :D). Každopádně moc mě to bavilo a umístění, stejně jako spousta přátel kolem hodně potěšilo :-). Po závodě jsme se jeli vykoupat do Jablonce na přehradu a vzhledem k pozdnímu startu závodu už domů. Krásný den :-)


poř. kat. jméno start. č. čas čistý čas Prémie Rajec poř.abs. poř.kat. poř.pohl.
4. Z39 Horká, Lenka (1983, CZ) SK Babice 2198 00:22:47 00:22:40 00:12:11 33. 4. 4.
(estonská slečna mi utekla o půl minuty, to bych nestáhla ani na rovině...)

Žádné komentáře:

Okomentovat