neděle 8. listopadu 2015

Sezona 2015 konec zvonec :-)

Tak je to tady. Konec první opravdové běžecké sezóny. Neskutečné sezóny, dřiny, radosti, sezony, kterou jsem si strašně užila a která mne spoustu naučila. A také ukázala spoustu prostoru pro další práci. Sezony s mýma Babickýma a trenérem Honzou. Sezony se skvělýma triatlonista a trenérem Falgym. Sezony odběhané se Salmingem, RoyalBay a Garminy. Třemi funkčními parťáky, na které nedám dopustit. Byla to radost!


Sezonní cíle: Udržet zdraví (železo) a desítka pod 45 (následně 42). Odběhat Mizuno Running Cup (Kbely -Pečky, Jablonec -Pardubice, Pezinok, Brno -Hronov)

Co se povedlo: Odběhat celou sezónu bez zranění pouze s několika virozkami. Běhat tréninkové km pod 4 min (pro mě bomba...). Ohromě se posunout v tempových bězích. Udržet disciplínu nevynechání tréninku, když se člověku hrozně nechce, nebo je unavený a uzpůsobení tréninku, když to pak fakt nejde. Běhat pro sebe a nenechávat se nas... (většinou :-). Zhubnout, aby se běhalo lehce i když na druhou  stranu chybějící tuk měl také své vedlejší efekty. Potkat spoustu skvělých lidí. Udělat tátovi radost s triatlonem. A pak umístit se na pár závodech a MRC vyhrát i bez účasti na posledním závodě. A pomoci Káti splnit její běžecký sen.

Co se nepovedlo: Neodpadnout ve chvílích, kdy mohl padnout osobák. Nepřepalovat. Více regenerovat. Nemám splněné sezonní cíle na oficiálních závodech (ale vím co jsem běhala v tréninku a to je pro mne důležité).

Po měsících: 
Leden - tradiční novoroční nabíhání km na Šumavě. Postupné plné zapojení do tréninku. Hodně domácího volného kola v trenažeru. Osobák na 5km v rámci VŠ ligy 22:53
Únor - makáme o 106
Březen - Kbely 44:48, Pečky 44:38. První závody. V tréninku běhám mnohem pomaleji a mám trable zaběhnout některé předepsané běhy. O to víc mne překvapuje, že plním limit 10 km pod 45 hned v prvních bězích. Obrovská radost z Kbel, Pečky mi vůbec nesedly. Nebylo mi dobře a hrozně jsem je přepálila první pětku na osobák 21:44. Pražský 1/2 jako trénink mi nesedl vůbec. Začínám zase chodit na NTC.
Duben - Pardubický vinařský 1/2. Chtěla jsem si zkusit zaběhnout MČR i přestože jsem věděla, že na to nemám časy. Vyzkoušet si atmosféru... Dlouho jsem to řešila a diskutovala s přáteli. Viróza to vyřešila za mě, 5 dní down, běhám až za týden. Jablonecký Běh do Pohody mi sedí a běží to dobře. O 4 dny později Pardubice jsou u totálním propadákem, kdy musím i zastavit.
Květen - hodně fitness cvičení, až se na pár dní odbourám do  běžeckého  tréninku, tak jen regeneruju na kole. Na facku.
Červen - Pořízení silničky. Silva Nortica, třetí místo. Můj první velký závod a úspěch. Více jízdy na kole, včetně dvou MTB závodů (Praha / Fofrcup)
Červenec - Začínám plavat, jezdím na  kole. RUN Tour Liberec 4. místo. V tréninku osobák na půlku 1:41. Úžasný léto.
Srpen - Stožec co nechci běžet, nakonec 2. místo. STRC Krkonoše 2. místo, běžecká dovolená s mužem, MINI TriPrague první triatlon 4. místo a 2. v kategorii. A pak viróza v době nejlepší formičky. Domluvila se s Michalem, že by mi udělal vodiče. Porvat se na pětce o vavříny (pro me). Místo toho neschopenka a dva dny v posteli. Tohle mě z celé sezony mrzí nejvíc. Na druhy pokus už pak nebyl čas ani forma.
Září - Pezinok - nádherný SK závod mezi vinicemi, vlnitá trať 2. místo. Výhra závodu v Maďarsku na okruhu F1 a 3/1 místo. Osobák na pětku, a padl by i na desítku.
Od té doby jsem šla dolů, což vyústilo v říjnu v předčasný konec sezony. Nechala jsem se testovat na železo, ale to bylo v mezích. Utavila jsem se? Že by nějaký bacil - pobolívá mě v krku. Rozhodně únava, stres, a nedostatek spánku kvůli práci. Přepálené tréninky? Na to jsem expert. Hledám co se děje...Vyklusávat jde, ale nemůžu zrychlit. Zkouším to 14 dní, ale je půlka října pryč a nic. Mám poslední měsíc tréninku a v listopadu pauzu. Tak hold bude dřív, domlouvám se s trenérem, že končíme. Vyklusávám, cvičím, ale není mi dobře a kamarádi nedokáží pochopit že s nimi nepoběžím 40 km v horách, že mi stačí 30. Nechápu ani já. V listopadu končím na antibiotikách, bilancuju, trochu smutním a zároveň pokorně děkuju za neskutečnou sezonu a epické léto :-).

Plány na sezonu 2016: Uzdravit se a být zdravá. Zaběhnout desítku pod 40, jak řekl Falgy, "s během si ještě něco dlužíme". Donutit mě nepřepalovat. Začlenit do tréninku více kolo a plavání a s tím triatlonem si ještě popovídáme.

Díky všem, které jsem letos potkala a se kterými byla radost trávit jak tréninkový (Petře, moc díky), tak i volný čas. A díky všem, kdo mě podporují nebo mají radost z mé cesty. Bez vás by to nebo ono :)

Držte pěsti, jen co budu fit, makáme dál.

SK Babice!
#makame

Každoroční běžecké statistiky:
2012 
Všechny aktivity: 114 Vzdálenost: 1.257,77 km Čas: 128:54:11 Kalorie: 74.918 C 
Běh: Aktivity: 111 Vzdálenost: 1.236,61 km Čas: 126:55:43 Kalorie: 74.542 C

2013
Všechny aktivity: 174 Vzdálenost: 1.797,93 km Čas: 214:51:36 Kalorie: 102.461 C 
Běh: Aktivity: 145 Vzdálenost: 1.666,99 km Čas: 183:09:17 Kalorie: 95.926 C

2014
Všechny aktivity: 510 Vzdálenost: 2.642,81 km Čas: 368:21:47 Kalorie: 143.994 C
Běh: Aktivity: 334 Vzdálenost: 2.384,00 km Čas: 256:49:34 Kalorie: 123.182

2015 
Všechny aktivity: 678 Vzdálenost: 4047,42 km Čas: 395:57:49 Kalorie 189732
Běh: Aktivity: 441 Vzdálenost: 2640,63 km Čas 251:36:05 Kalorie 132686
Když sečteme celou sezonu, tedy i listopad a prosinec 2014, máme dohromady 3122,18 km při mém tréninku na 10 km a to více než polovinu v kvalitě.
(Množství aktivit běhu je vyšší než je skutečnost, pro přehled o tepu, tempu apod. v rámci tréninku jsem si jej dělila (rozběhání, SBC+ rovinky, hlavní část, výklus) na jednotlivé dílčí části (aktivity)).

3 komentáře:

  1. Dobře Ty! Ten pokrok je neskutečný, stejně jako naběhané objemy. Tak hlavně si v tom následujícím roce udrž zdraví. Jo a někdy na pivu, jo?

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní sezóna! Gratuluji. Ale ještě vice než k běžeckým úspěchům, ti gratuluji k tomu, že jsi sama se sebou spokojená. To je základ pro všechny činnosti v životě. Přeji ti, aby sis v příští sezóně udržela zdraví a následně vyrovnala "nevyrovnané účty" s během či triatlonem :-D Ať ti to běhá i nadále s úsměvem.

    OdpovědětVymazat
  3. NEJLEPŠÍ ONLINE LÁSKA SPELL CASTER PŘIJÍMEJTE EX LOVER,
    HUSBAND, WIFE, GIRLFRIEND NEBO BOYFRIEND ZPĚT. PŘIDEJTE HIM UP NA WHATSAPP: +2349083639501
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    Ahoj, jmenuji se Darci Lyne, přečetl jsem si post-komentáře online novináře Los Angeles, který odhaluje, jak 2 měsíce poté, co ho jeho žena opustila a on také řekl, že Dr. manželka se vrátí po 2 letech odloučení. Obrátil jsem se na téhož doktora NOSA kvůli mým výzvám v životě, mám tyto mocné záměry, že věci budou fungovat pro mě, věřil jsem ve svědectví, že skutečný život dokazuje. Uvědomil jsem si, že by bylo dobré se o to podělit. Měl jsem to štěstí, že jsem narazil na osobní kontakt BLACK MAGIC SPELLS Caster - e-mail-blackmagicsolutions95@gmail.com
    Nejsem si jistý, jestli jsem to mohl udělat bez něj. Vzdal bych se a věřil, že protože můj manžel viděl někoho jiného a on říkal, že jsme skončili. Poté, co Dr.NOSA nakrmila kouzlo Magic Love, můj manžel mě zavolá na mobilní telefon a vrátí se domů. Mockrát vám děkuji za to, že jste po 3 letech odloučení vrátili domů svého manžela. Jsme navždy zadlužení. dnes svědčím s radostí a štěstí světu ... také, můžete
    WhatsApp s ním-- +2349083639501
    Láska kouzla Win-zpět Ex milenec
    Úspěch a propagace kouzlo kouzla
    * šarm štěstí - BUSINESS STAR
    * oddělení - OCHRANNÝ HÁK
    * prokletí rozlišení
     * Rozvod problém řešení?
      * řešení nemoci a nemocí těla
    * Chcete milostné kouzlo pro nového milence?
    duchovní očištění
    * magie plodnosti - ŽENY
    * Bezdetné řešení problému?

    OdpovědětVymazat